Nieuws
soaren langevelderslag

Hadewych,Niko,Rob en ik hadden er wel zin in, alleen de wind werkte niet helemaal mee.
In de ochtend was het goed vliegbaar, maar wij waren er pas in de middag,want dan was het wel te doen.
Niko ging als eerste weg de para's hingen al te dartelen helaas kon hij ze niet lang gezelschap houden.
Even later ging Hadewych ook zij had te weinig wind om te blijven hangen.
Rob die had zoiets van, ik heb een andere soarvleugel ik wacht wel op meer wind.
Het werd alleen maar minder waardoor ook de para's niet konden vliegen.
Ik had voor de zekerheid ook BIG MOMMA meegenomen eenmaal opgebouwd zag ik de para's alweer vrolijk hangen.
Met behulp van Niko koos ik ook het luchtruim, helaas was ik de enige deltist die vandaag de hemel een tijdje heeft bevaren.

Hadewych,Niko,Rob en ik hadden er wel zin in, alleen de wind werkte niet helemaal mee. In de ochtend was het goed vliegbaar, maar wij waren er pas in de middag,want dan was het wel te doen. Niko ging als eerste weg de para's hingen al te dartelen helaas kon hij ze niet lang gezelschap houden. Even later ging Hadewych ook zij had te weinig wind om te blijven hangen. Rob die had zoiets van, ik heb een andere soarvleugel ik wacht wel op meer wind. Het werd alleen maar minder waardoor ook de para's niet konden vliegen. Ik had voor de zekerheid ook BIG MOMMA meegenomen eenmaal opgebouwd zag ik de para's alweer vrolijk hangen. Met behulp van Niko koos ik ook het luchtruim, helaas was ik de enige deltist die vandaag de hemel een tijdje heeft bevaren.
93
0
1
live voorvertoning
voer minstens in 10 karakters
WAARSCHUWING: U noemde %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien en zullen niet op de hoogte worden gebracht
Bewaren...
Bewaard
Met geselecteerd deselecteren van berichten toon geselecteerde berichten
Alle berichten onder dit berichten zullen verwijderd ?
Wachten concept ... Klik om door te gaan met bewerken
Concept verwijderen