Overig
Eigen Medische Verklaring

Ik probeer het document Ëigen Medische Verklaring"te downloaden van de KNVvL site maar om de een of andere reden tovert de site het document dat er net voor zit of net erna....Iemand nog een leeg kopietje dat op de mail kan?

Ik probeer het document Ëigen Medische Verklaring"te downloaden van de KNVvL site maar om de een of andere reden tovert de site het document dat er net voor zit of net erna....Iemand nog een leeg kopietje dat op de mail kan?

Ik heb hier een pdf voor je. JPG in pdf veranderen dus.5b032f675924a

Ik heb hier een pdf voor je. JPG in pdf veranderen dus.![5b032f675924a](serve/attachment&path=5b032f675924a)

Ik kan het bestand helaas niet zichtbaar krijgen.

Ik kan het bestand helaas niet zichtbaar krijgen.

rechtsklikken en "doel opslaan als " en dan .pdf achteraan in de naam plakken. Ondanks dat de extensie op .jpg staat slaat window het netjes op als pdf. Net geprobeerd :-) Naam .jpg wordt naam.pdf .jpg

rechtsklikken en "doel opslaan als " en dan .pdf achteraan in de naam plakken. Ondanks dat de extensie op .jpg staat slaat window het netjes op als pdf. Net geprobeerd :-) Naam .jpg wordt naam**.pdf** .jpg
gewijzigd May 22 op 11:45 am
120
5
5
live voorvertoning
voer minstens in 10 karakters
WAARSCHUWING: U noemde %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien en zullen niet op de hoogte worden gebracht
Bewaren...
Bewaard
Met geselecteerd deselecteren van berichten toon geselecteerde berichten
Alle berichten onder dit berichten zullen verwijderd ?
Wachten concept ... Klik om door te gaan met bewerken
Concept verwijderen